Consumer information, advertizing and quality variations / Y. Kotowitz and F. Mathewson. : RG31-49/1975E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.884683&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Consumer and Corporate Affairs, issuing body.
University of Toronto. Institute for Policy Analysis, issuing body.
Titre Consumer information, advertizing and quality variations / Y. Kotowitz and F. Mathewson.
Variante du titre Consumer information, advertising and quality variations
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "A final report submitted to the Department of Consumer and Corporate Affairs …"
Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Includes bibliographical references.
pt. 1. Summary, appendix A-D -- pt. 2. Appendix E-G, footnotes.
Information sur la publication Toronto, Canada : Institute for Policy Analysis, University of Toronto, August 1975.
Auteur / Contributeur Kotowitz, Y. (Yehuda), 1930- author.
Description 1 online resource (2 volumes) : illustrations
Numéro de catalogue
  • RG31-49/1975E-PDF
Descripteurs Advertising -- Canada.
Consumer behavior -- Canada.
Consumer education -- Canada.
Publicité -- Canada.
Consommateurs -- Comportement -- Canada.
Consommateurs -- Éducation -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :