2020-2022 CRA scams advertising campaign concept testing : final report / prepared for Canada Revenue Agency ; prepared by Narrative Research. : Rv4-143/2021E-PDF

"Findings reveal that government-related scams are considered more and more prevalent and complex, and that members from the general public are interested in finding out more about the ways to identify scams and how properly react to those kinds of requests"--Key findings and conclusions, page 3.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.893824&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada Revenue Agency, issuing body.
Narrative Research, consultant.
Titre 2020-2022 CRA scams advertising campaign concept testing : final report / prepared for Canada Revenue Agency ; prepared by Narrative Research.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Édition ultérieure 2023-2024 CRA Be Scam Smart advertising campaign concept testing :
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Cover title.
Issued also in HTML format.
"October 2020."
"PSPC Contract Number: 46G85-213786/001/CY."
"POR number: 022-20."
Issued also in French under title: Mise à l'essai du concept de la campagne publicitaire sur les arnaques menée par l’Agence du revenu du Canada de 2020 à 2022 : rapport final.
Information sur la publication Ottawa : Canada Revenue Agency = Agence du revenu du Canada, 2020.
©2020
Description 1 online resource (1 volume (various pagings)) : illustrations + 1 executive summary (4 pages)
ISBN 9780660367095
Numéro de catalogue
  • Rv4-143/2021E-PDF
Descripteurs Canada Revenue Agency -- Public opinion.
Government advertising -- Canada -- Public opinion.
Fraud -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :