Gender differences in STEM enrolment and graduation : what are the roles of academic performance and preparation? / by Ping Ching Winnie Chan, Tomasz Handler and Marc Frenette. : CS36-28-0001/2021-11-4E-PDF
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.905288&sl=1
Ministère/Organisme | Statistics Canada, issuing body. |
---|---|
Titre | Gender differences in STEM enrolment and graduation : what are the roles of academic performance and preparation? / by Ping Ching Winnie Chan, Tomasz Handler and Marc Frenette. |
Titre de la série | Economic and social reports |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Issued also in French under title: Les différences selon le genre dans les effectifs des programmes en STGM et l’obtention du diplôme : quels sont les rôles du rendement et de la préparation scolaires? Issued also in HTML format. "Release date: November 24, 2021." Includes bibliographical references (pages 18-19). |
Information sur la publication | [Ottawa] : Statistics Canada = Statistique Canada, 2021. ©2021 |
Auteur / Contributeur | Chan, Ping Ching Winnie, author. |
Description | 1 online resource (19 pages) : charts. |
Numéro de catalogue |
|
Numéro de catalogue du ministère | 36-28-0001 |
Descripteurs | Education, Higher -- Sex differences -- Canada -- Statistics. Science -- Study and teaching -- Canada -- Statistics. |