Evaluation of the 2021 remembrance advertising campaign : methodology report / prepared for Veterans Affairs Canada; supplier name: Phoenix SPI. : V44-8/2021E-PDF

"The purpose of this research was to evaluate the 2021 Remembrance campaign using the Government of Canada’s Advertising Campaign Evaluation Tool (ACET), a standardized survey questionnaire administered before and after the campaign’s paid media placement"--Summary, page 1.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.906461&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Veterans Affairs Canada, issuing body.
Phoenix Strategic Perspectives Inc., consultant.
Titre Evaluation of the 2021 remembrance advertising campaign : methodology report / prepared for Veterans Affairs Canada; supplier name: Phoenix SPI.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Édition ultérieure Public opinion research study :
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Évaluation de la campagne publicitaire sur la commémoration de 2021 : rapport sur la méthodologie.
"Contract Number: 51019-220187/001/CY."
"Registration Number: POR 018-21."
Information sur la publication [Ottawa] : Veterans Affairs Canada = Anciens combattants Canada, December 2021.
©2021
Description 1 online resource (23 pages) + summary (2 pages)
ISBN 9780660414881
Numéro de catalogue
  • V44-8/2021E-PDF
Descripteurs Remembrance Day (Canada) -- Public opinion.
Veterans -- Canada -- Public opinion.
Government advertising -- Canada -- Public opinion.
Advertising campaigns -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :