Making the most of social : tips for small and medium-sized tourism businesses. : Iu86-72/2022E-PDF

"Organic social media content is a powerful marketing and brand building tool for the travel industry. As a popular space for travel inspiration and travel-related decision making across many audiences, having a strong presence on social media can assist your tourism business in creating relationships and ultimately conversions"--Page [1].

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.931230&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Destination Canada, issuing body
Titre Making the most of social : tips for small and medium-sized tourism businesses.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Conseils aux petites et moyennes entreprises touristiques pour exploiter pleinement les médias sociaux.
Information sur la publication [Ottawa] : [Destination Canada], [2022]
Description 1 online resource (2 unnumbered pages) : illustrations
Numéro de catalogue
  • Iu86-72/2022E-PDF
Descripteurs Tourism -- Canada -- Marketing.
Social media -- Canada.
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