Making the most of social : tips for small and medium-sized tourism businesses. : Iu86-72/2022E-PDF
"Organic social media content is a powerful marketing and brand building tool for the travel industry. As a popular space for travel inspiration and travel-related decision making across many audiences, having a strong presence on social media can assist your tourism business in creating relationships and ultimately conversions"--Page [1].
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.931230&sl=1
Ministère/Organisme | Destination Canada, issuing body |
---|---|
Titre | Making the most of social : tips for small and medium-sized tourism businesses. |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Issued also in French under title: Conseils aux petites et moyennes entreprises touristiques pour exploiter pleinement les médias sociaux. |
Information sur la publication | [Ottawa] : [Destination Canada], [2022] |
Description | 1 online resource (2 unnumbered pages) : illustrations |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Tourism -- Canada -- Marketing. Social media -- Canada. |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :