Braiding learning and healing : a pathway to improving graduation rates and successful outcomes for Indigenous students / John Aldag. : XC35-1/1-441-13E-PDF
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.938608&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Parliament. House of Commons. Standing Committee on Indigenous and Northern Affairs, author, issuing body. |
---|---|
Titre | Braiding learning and healing : a pathway to improving graduation rates and successful outcomes for Indigenous students / John Aldag. |
Titre de la série | Report of the Standing Committee on Indigenous and Northern Affairs ; 13th report, 44th Parliament, 1st session |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Issued also in French under title: L'éducation comme outil de guérison : une trajectoire pour améliorer les taux de diplomation et les résultats scolaires des étudiants autochtones. Original published on: 2024/05/08. Published on: 2024/05/23. Includes bibliographical references. |
Information sur la publication | [Ottawa] : House of Commons, Canada = Chambre des communes, Canada, May 2024. |
Auteur / Contributeur | Aldag, John, 1962- |
Description | 1 online resource (viii, 68 pages) |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Indigenous peoples -- Education -- Canada. Indigenous students -- Services for -- Canada. |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :