Prétest de concepts publicitaires : campagne nationale 2022-2023 : recherche qualitative / préparé pour Parcs Canada.: R62-586/2022F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.914878&sl=0

Publication information
Department/Agency Parcs Canada, organisme de publication.
Probe Research Inc. (Winnipeg, Man.), consultant.
Title Prétest de concepts publicitaires : campagne nationale 2022-2023 : recherche qualitative / préparé pour Parcs Canada.
Publication type Monograph
Language Bilingual-[English | French]
Other language editions Bilingual- [English | French]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : Advertising concept testing : 2022-23 national campaign : qualitative research.
« Fournisseur : Probe Research Inc. »
« No du contrat : CW2230210. »
« No d'inscription : POR 020-22. »
« Octobre 2022. »
Texte principalement en français; comprend du texte en anglais.
Publishing information Gatineau QC : Parcs Canada = Parks Canada, 2022.
Description 1 ressource en ligne (47 pages) : illustrations (certaines en couleur) + sommaire (2 pages)
ISBN 9780660452302
Catalogue number
  • R62-586/2022F-PDF
Subject terms Parcs nationaux -- Canada -- Opinion publique.
Lieux historiques -- Canada -- Opinion publique.
Publicité d'État -- Canada -- Opinion publique.
Campagnes publicitaires -- Canada -- Opinion publique.
Opinion publique -- Canada.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: