Defining tomorrow's tourism product : packaging experiences / prepared by Learning Thru Leisure Consulting. : C86-197/2004E-PDF

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This report examines group travel to determine the types of visitor experiences that are in demand so that tour operators can better “package” experiences. The report presents a list of six essential ingredients for building memorable group tour experiences; an 11-item checklist of the steps to evaluate existing packages or create new ones; a decision-making tool for tour planners to assess the potential of their tours; and information that could be used for conducting a consumer travel packaging study.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.688839&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada. Canadian Tourism Commission.
Titre Defining tomorrow's tourism product : packaging experiences / prepared by Learning Thru Leisure Consulting.
Titre de la série Research report ; 2004-07
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Autres formats offerts Papier-[Anglais]
Note(s) The catalogue number (C86-197/2004E) and ISBN (0-662-38119-X) for the print edition have been incorrectly copied in this PDF edition.
Information sur la publication Ottawa : Industry Canada, 2004.
Description 50 p.
Numéro de catalogue
  • C86-197/2004E-PDF
Descripteurs Industry analysis
Tourism
Travel
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