Grants and contributions applicants client experience research 2020. : Em20-148/2021E-PDF

"The Grants and Contributions Client Experience (CX) Survey provides a baseline measure of satisfaction with the service experience among applicants to Service Canada programs"--Research objectives, page 15.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.897581&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Employment and Social Development Canada, issuing body.
Ipsos (Firm), consultant.
Titre Grants and contributions applicants client experience research 2020.
Variante du titre Service Canada : grants and contributions applicants client experience research 2020
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Édition ultérieure Grants and contributions applicants client experience research (year 2).
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Cover title.
At head of title: Service Canada.
"POR # 113-19."
"May 31, 2021."
"Contract # G9292-205211."
"Supplier Name: Ipsos Limited Partnership."
Issued also in French under title: Recherche de 2020 sur l'expérience client des subventions et contributions.
Information sur la publication [Gatineau, Quebec] : Employment and Social Development Canada = Emploi et développement social Canada, 2021.
©2021
Description 1 online resource (144 pages) : illustrations, graphs + 1 executive summary (19 pages) + 1 detailed methodology (36 pages)
ISBN 9780660379456
Numéro de catalogue
  • Em20-148/2021E-PDF
Numéro de catalogue du ministère POR-109-07-21E
Descripteurs Canada. Service Canada -- Customer services -- Public opinion.
Subsidies -- Canada.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :