British Columbia's regional approach to EQ : from strategy to tactics to results. : Iu87-1/5-2012E-PDF
"In May 2011, the Thompson-Okanagan Tourism Association (TOTA) invested in a Canadian Tourism Commission (CTC) Explorer Quotient (EQ) license to inform their 10-year strategic planning process and guide their product development and marketing investments. Eleven months later, a second regional destination marketing organization in British Columbia, Tourism Vancouver Island (TVI) elected to purchase a regional EQ license"--Case summary, page 2.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.937027&sl=1
Ministère/Organisme | Canadian Tourism Commission, issuing body. |
---|---|
Titre | British Columbia's regional approach to EQ : from strategy to tactics to results. |
Variante du titre | From strategy to tactics to results |
Titre de la série | EQ up close: case study series |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Cover title. Issued also in French under title: Approche régionale du QE en Colombie-Britannique : de la stratégie aux résultats en passant par la tactique. |
Information sur la publication | [Vancouver] : Canadian Tourism Commission, [2013] ©2012 |
Description | 1 online resource (13 pages) : illustrations, photographs. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Tourism -- British Columbia -- Marketing -- Case studies. Marketing research -- British Columbia -- Case studies. |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :