Sujets similaires

24 résultats pour « Consumers -- Canada -- Attitudes. » trié par numéro de catalogue en ordre croissant
  1. 2023 Survey on Consumer Perceptions of Food (wave VI) : methodological report / prepared for Agriculture and Agri-Food Canada. A22-627/2023E-PDF
    Numéro de catalogue :
    A22-627/2023E-PDF
    ISBN :
    9780660490717
    Ministère/Organisme :
    Canada. Agriculture and Agri-Food Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  2. 2021-22 consumer attitudes towards innovative agricultural technologies survey and focus groups : final report / prepared for Agriculture and Agri-Food Canada. A22-669/2022E-PDF
    Numéro de catalogue :
    A22-669/2022E-PDF
    ISBN :
    9780660424477; 9780660424491
    Ministère/Organisme :
    Canada. Agriculture and Agri-Food Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  3. Best practices for consumer engagement in agriculture and agri-food / written by Crowley + Arklie Strategy & Co. A72-157/2024E-PDF
    Numéro de catalogue :
    A72-157/2024E-PDF
    ISBN :
    9780660725253
    Ministère/Organisme :
    Canada. Agriculture and Agri-Food Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  4. CRTC sales practices review : 2020 secret shopper project detailed findings report / prepared by: Forum Research Inc. BC92-109/2020E-PDF
    Numéro de catalogue :
    BC92-109/2020E-PDF
    ISBN :
    9780660356990
    Ministère/Organisme :
    Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  5. CRTC sales practices review - 2022 secret shopper project detailed findings report / prepared for Canadian Radio-television and Telecommunications Commission ; prepared by Forum Research Inc. BC92-109/2022E-PDF
    Numéro de catalogue :
    BC92-109/2022E-PDF
    ISBN :
    9780660435787
    Ministère/Organisme :
    Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  6. Public opinion research on the CRTC's consumer protection codes 2022 : final report / prepared for Canadian Radio-television and Telecommunications Commission. BC92-117/2022E-PDF
    Numéro de catalogue :
    BC92-117/2022E-PDF
    ISBN :
    9780660420028
    Ministère/Organisme :
    Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  7. Public opinion research on the CRTC's consumer protection codes 2023 : final report / prepared for the Canadian Radio-television and Telecommunications Commission. BC92-117/2023E-PDF
    Numéro de catalogue :
    BC92-117/2023E-PDF
    ISBN :
    9780660475219
    Ministère/Organisme :
    Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  8. Public opinion research on the CRTC's consumer protection codes 2024 : final report / prepared for the Canadian Radio-television and Telecommunications Commission. BC92-117/2024E-PDF
    Numéro de catalogue :
    BC92-117/2024E-PDF
    ISBN :
    9780660708140
    Ministère/Organisme :
    Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  9. Understanding consumer awareness and satisfaction with the Commission for Complaints for Telecom-television Services (CCTS) : final report / prepared for Canadian Radio-television and Telecommunications Commission (CRTC). BC92-131/2024E-PDF
    Numéro de catalogue :
    BC92-131/2024E-PDF
    ISBN :
    9780660708638
    Ministère/Organisme :
    Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  10. Perceived Canadian consumer requirements in the communications industry / by Robert W. Sweitzer and Samuel Singer. Co24-286/1973E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Co24-286/1973E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Department of Communications.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF

Pages de résultat

Date de modification :