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16 résultats pour « Consumer complaints -- Canada. » trié par ministère/organisme en ordre décroissant
- Complaint courier. Iu23-9/2005E-PDF Numéro de catalogue :Iu23-9/2005E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Industry Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Assessing consumer satisfaction with professional and personal services / John A. Quelch, Stephen B. Ash. RG31-38/1980E-PDF Numéro de catalogue :RG31-38/1980E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Consumer dissatisfaction with the new car purchase : analysis and prescriptions / Stephen J. Arnold. RG31-33/1982E-PDF Numéro de catalogue :RG31-33/1982E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Consumer satisfaction and complaining behaviour in Canada : the case of financial services and insurance / Stephen B. Ash, John A. Quelch. RG31-34/1980E-PDF Numéro de catalogue :RG31-34/1980E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Consumer satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour / Stephen B. Ash, with the research assistance of Mary Jane Grant. RG31-29/1980E-PDF Numéro de catalogue :RG31-29/1980E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Consumer satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour : major findings and directions for action / Stephen B. Ash. RG23-57/1980E-PDF Numéro de catalogue :RG23-57/1980E-PDFISBN :0662110730Ministère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Measuring consumer satisfaction through survey research / John A. Quelch, Stephen B. Ash. RG31-39/1980E-PDF Numéro de catalogue :RG31-39/1980E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Satisfaction, dissatisfaction and complaining behavior : a comprehensive study of the disadvantaged consumer / Stephen B. Ash and Melanie Wallendorf. RG31-36/1982E-PDF Numéro de catalogue :RG31-36/1982E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour : a comparison of male and female consumers / by Stephen B. Ash and Carole Duhaime. RG31-32/1979E-PDF Numéro de catalogue :RG31-32/1979E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Toward more effective complaint-handling systems in Canada / by Dr. Mel S. Moyer. RG23-135/1979E-PDF Numéro de catalogue :RG23-135/1979E-PDFMinistère/Organisme :Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
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