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16 résultats pour « Consumer complaints -- Canada. » trié par titre en ordre décroissant
  1. The use of survey research to measure consumer satisfaction with housing and home furnishing products / Stephen B. Ash, John A. Quelch. RG31-35/1980E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG31-35/1980E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  2. Toward more effective complaint-handling systems in Canada / by Dr. Mel S. Moyer. RG23-135/1979E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG23-135/1979E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  3. Satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour : a comparison of male and female consumers / by Stephen B. Ash and Carole Duhaime. RG31-32/1979E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG31-32/1979E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  4. Satisfaction, dissatisfaction and complaining behavior : a comprehensive study of the disadvantaged consumer / Stephen B. Ash and Melanie Wallendorf. RG31-36/1982E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG31-36/1982E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  5. The operations of external complaints bodies : industry review. FC5-66/2020E-PDF
    Numéro de catalogue :
    FC5-66/2020E-PDF
    ISBN :
    9780660340739
    Ministère/Organisme :
    Financial Consumer Agency of Canada.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  6. Measuring consumer satisfaction through survey research / John A. Quelch, Stephen B. Ash. RG31-39/1980E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG31-39/1980E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  7. How to make a complaint. FC5-8/9-2012E-PDF
    Numéro de catalogue :
    FC5-8/9-2012E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Financial Consumer Agency of Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  8. Consumer satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour : major findings and directions for action / Stephen B. Ash. RG23-57/1980E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG23-57/1980E-PDF
    ISBN :
    0662110730
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  9. Consumer satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour / Stephen B. Ash, with the research assistance of Mary Jane Grant. RG31-29/1980E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG31-29/1980E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  10. Consumer satisfaction and complaining behaviour in Canada : the case of financial services and insurance / Stephen B. Ash, John A. Quelch. RG31-34/1980E-PDF
    Numéro de catalogue :
    RG31-34/1980E-PDF
    Ministère/Organisme :
    Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF

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